a


28 Haziran 2014 Cumartesi

Essence Alınmaması Gerekenler



*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~

*

Cok uzun bir aradan sonra sizlere yazi hazirliyorum. Bunun sebeplerini  uzun uzun yazmayacagim. iste buradayim :) Bugun sizlere ,  cok sevdigim Essence markasinin aldigima pisman oldugum urunlerinden bahsedecegim. Bu koleksiyon su an icin bir yerlerde satiliyor mu bilmiyorum ama satiliyorsa gorurseniz 1 TL bile olsa almayin derim. Normalde Essence'in hem hayvanlar uzerinde test yapmamasi hem uygun fiyatli olusu hemde bir cok urununun performansindan memnun olmam Essence'i gonlumdeki tahtina yerlestirdi. Lakin kullanamayacagim sevmedigim urunleri oldugunda da soylemek size olan saygimin gerekliligi diye dusunuyorum. Essence'in donem donem cikardigi serilerinden olan bu urunleri farkli bir serinin icerisinde yine karsimiza cikarabilecegini dusunddugumden insanligi bu belaya karsi uyarmak istedim :)

Efendim daha once haklarinda yazdigim Essence Quick Dry Drops Oje Kurutucu icin buraya  Essence'in bayila bayila kullandigim bittikce aldigim transparan pudrasi hakkinda bir turlu bir yazi hazirlayamadim ama All About Matte serisinin transparan pudrasini hic dusunmeden alabilirsiniz , Stay Natural serisinin kapaticisi  da bu vakte zamana kadar gordugum en dogal  en basarili kapaticilardan biri..

Gelelim  ilk urune
Essence Colour Art Lip Base



isminden de anlasilacagi uzere rujun altina surup rujun performansini, verdigi rengi kaliciligi vesaireyi arttirmasi gereken bu kardesimiz ucuz yapis yapis bir glosstan baska bir sey degil.  Yorumlarim  su yonde :



Kendisi orta boy bir gloss ambalajinda geliyor.

Surdugumuzde seffaf bir gloss gorunumu veriyor.



Bu igrenc yapis yapis bazi surdukten sonra uzerine ruj surmek imkansiz efendim. Kaygan ve islak olan glosun uzerine hic bir renk uygulanmiyor. iyi bir bazin en onemli ozelliklerinden biri;  normalde bazsiz haldeki performansi katlayarak arttirmasi diyebiliriz.
-  Peki bu urunde biz bunu gorduk mu? 
   - HAYIIRRR 
- Peki dudakta rujun kalma suresini arttirdi mi ?
  - HAYIIRR 
- Surulmesi zor olan rujlarin surumunu kolaylastirdi mi ?
  - HAYIRRR
- cizgilere dolan rujlarin cizgilere dolmasini engelledi mi ?
 - HAYIRRRRRRRR .
Bu lanet olasica bazi kullanmayacagim .cope atmaya da vicdanim el vermiyor ne yapacagimi bilmiyorum. O kadar yapis yapis ki gloss olarak bile kullanilamaz.

 Dunyanin en guzel renklerinden biri olan Wet'n Wild  Red Velvet ruju asagidaki resimde bu lanet olasica bazla ve bazsiz olarak koluma uyguladim. Aslinda dudakta resim cekecektim lakin  tekrar fotograflamak icin bile bu yapis yapis seyi dudaklarima surmek istemedim. Yanlis anlasilmasin soldaki bazsiz ve tekseferde uygulanmis hali sagdaki de bazli hali. Yorum sizin ...




ikinci urun ise yine ayni seriden bir Far Bazi,


Ambalaj olarak ucu egimli tup yapisinda bir ambalaji var.

Efendim bu kardesimizin de her  far bazi gibi kadifemsi bir doku olusturup makyajimizi  tutmasini, farklarin rengini daha iyi vermesiniz ve daha uzun sure kalicilik saglamasini bekliyoruz ya iste bu noktada cook yaniliyoruz .Gozunuze hic emilmeyen yagli bir krem surmek gibi. Ben gercekten bu iki urunle hayal kirikligina ugradim . Essence in bir cok urununu cok severek ya da yeterli bularak kullaniyorum ama bu ikisi ilk kez markadan ciddi anlamda uzaklastirdi beni . Daha once tereddut etmezken urunlerden simdi almasam mi diyorum .
Kivam olarak herhangi bir su bazli nemlendirici gibi , renksiz bir baz.


Sol tarafta farin bazsiz hali sag tarafta ise bazli hali var. Bariz bir fark olmamakla beraber bazsiz tarafta renk bir miktar daha belirgin. kalicilik konusunda hiiiic bir etkisi yok. Rengi de daha yogun gosterecegine biraz solgun gosteriyor.

Daha eski yazilarimi okuduysaniz beni kismen taniyorsunuz. Atmayi israf etmeyi gereginden daha fazla tuketerek dunyaya zarar vermeyi sevmiyorum . Bu ve bu tur alisverisler beni en uzen alisverisler oluyor.
Aldigim seyin fiyatinin hic bir onemi yok kullanmayacagim bir seyi tuketmek hic hos degil.

Neyse Efendim lafi zaten iyice uzattim . Olur da bir yerlerde indirimde veya normal fiyatla satilirken goruseniz bu iki bazi sakin almayin hatta goz kontagi dahi kurmayin derim size. Elimde The Balm 'in far bazi var bir kac kutu onlar bitsin belki I Love Stage Far Bazi'ni alabilirim.
Sizler bu urunlerden birini kullandiniz mi ?  ya da sizin Essence`den alip begenmediginiz urunler var mi ?  orularinizin ,yorumlarinizin basimin uzerinde yeri var



Simdilik Hoscakalin ~

*
Hep Mutlu Kalin ~
*

9 yorum:

  1. O far bazı pigmentler için diye biliyorum ben ama farda performansı böyleyse... :( Bir de dudak bazı kurumuyor mu? Kuruduktan sonra da durum aynı mı? O ürünü hiç görmemiştim raflarda. Ben de çok severim Essence'i :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pigmentlerle denemedim ama bir farkı olacağını hiiç sanmıyorm :) maalesef o berbat dudak bazı kurumuyor ,emilmiyor. yani şu çocukların ortaokulda filan harçlıklarıyla aldıkları ucuz parlatıcılardan bir farkı yok :) Essence 'i kesinlikle çok seviyorum bu iki ürün istisna :)

      Sil
  2. İyi ki yazdın canım. Çok iyi oldu

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir uyarı yazısı olmuş.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Canım ben de o far bazının pigmentler içi olduğunu biliyordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pigmentle denemedim ama sonucun farklı olacağını sanmıyorum :/ elimde kaldı atsam atamıyorum kullansam kullanamıyorum. Birde TheBalm Put A Lid On It farbazından sonra bunu kullanmak far a hakaret olur :D

      Sil
  5. dudak bazını almayı düşünüyordum, sayenizde vazgeçtim. param cebime kaldı. teşekkür ederim yazınız için :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...