a


23 Şubat 2014 Pazar

Devam Eden Mezuniyet Cekilisim Hakkinda Onemli Duyuru

*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~

 *
Oncelikle sizden ozur diliyorum .Cekilisimi duyurdugum tarihte bitiremeyecegim. Aksilikler yakami birakmadi.  Henuz evimize internet baglatmayi basaramadik. Zalimsin ttnet.. Bir de buna ek olarak tasinirken dusurdugum laptopumun yapilmasini bekliyorum hala. 




Ofisten girdigim icin ;ve tek tek takipcileri haklari ayiklamanin gunler surecegi icin; bunu da ofisten basaramayacagim icin biraz daha uzatiyorum son katilim tarihini. Maalesef kesin gun veremiyorum ama 26 Subat da bitiremeyecegmi soyleyebiliyorum. Tahminim 10 Martta bu islerin hepsini halletmis olacagim. Oyuzden su an 10 Mart a cekiyorum tarihi. Aciklamamda buna bagli olarak 15-16 marti bulur sanirim. 

Hepinize tesekkur ediyor bolsans diliyorum. Cekilisin linki nide tekrar burada paylasiyorum :)


Simdilik Hosçakalın ~

*
Hep Mutlu Kalın ~
*

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. İnstagramda birselyazkan olarak paylaştım burda hem takip ediyorum hem paylaştım (https://plus.google.com/116033848102921110595) hemde çevrelere ekledim ozgeyazkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogum 1 aylık oldu bugün bir çekiliş başlatacağım yorumlarınızı bekliyorum.. :) iyi günler http://cemreycn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Ben bu cekılısın sonucunu kacırdım sanırım :( Galiba farklı bir platformada sonuç duyuruldu

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...