a


3 Aralık 2013 Salı

Yeni Yıl İçin Uygulanabilir Kolay Nailart Önerileri -2

*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~
*

Yılbaşına gün geçtikçe yaklaşıyoruz. Ah kime ne hediye alsam diye düşünmeye başladım bile. Ben yılbaşlarında bir iki kişiye büyük hediye almaktansa bir çok küçük hediye alıp bir çok arkadaşımı sevindirmeyi seviyorum. Neyse efenim başlıktan da anlaşıldığı üzere yılbaşında kullanılabilecek bir nail art uyguladım. Bu mini yazı dizisinde nail art toollarımdan hiç birini kullanmayacağım ki isteyen herkes yapabilsin.

Yazının ilk kısmını okumak ve  ilk nailart uygulamasının adım adım yapılışını görmek istiyorsanız sizi buraya alayım  Tık Tık ayrıca ben renkli değil french severim bebek derseniz bence ilk kısma mutlaka bakmalısınız.

Bu çalışmaya “Snowy Nigths “ adını taktım yani “ Karlı Geceler “




Tırnaklarımıza her zamanki gibi koruyucu bir kat uyguladıktan sonra ben Golden Rose’ un  Rich Colour serisinden 16 numaralı ojeyi uyguladım. Aslında kendisi mor ama bence gayet  gece rengi olabilecek bir tonu var. Konseptimiz kış gecesi yağan karlar olduğu için bu rengi baz renk olarak uygun buldum. 


Sonrada tüm tırnaklarıma  Flormar'ın severek kullandığım  ojesi Matte serisinden 210 numaralı beyazı kar gibi uyguladım. Bunu kalemin ucu ile yaptım. Ne kadar minik noktacıklar yaparsanız o kadar güzel görünecektir. İğne, kalem ve ya herhangi bir eşyanın sivri ucunu kullanmak  işinizi kolaylıkla görecektir.




Akabinde de yüzük parmağıma ojenin fırçasının ucu ile iki noktacıktan kardan adam kondurdum. Daha kalın uçku bir kalemle  yada toplu iğnenin arkasıyla da yapabilirsiniz. Ama ojenin kendi fırçası da iş görüyor. Aslında şimdi yazıyı hazırlarkan aklıma heldi incecik bir kırmızı atkı yapılabilir tontini kardan adamımızın boynuna.




Son olarak da French Manikür yapıyormuş gibi tırnaklarımın uçlarını beyaza boyadım ama amaçlı olarak asimetrik boyadım ,sanki tırnaklarımın ucunda birikmiş kar kümeleri varmış gibi.



Bu da flashlı görüntüsü. Nedense elim Hindistan'dan atalarım varmış gibi çıkmış.





Buda  Chen’in birden patlayan flashın ardından
“Beni mi çekiyorsun sen ? “  bakışı.








Evleri ,sokakları avmleri  süslüyorken neden tırnaklarımızı süslemeyelim ki yılbaşında :) Koskoca bir yılı sağsalim atlatıyoruz ,belki bir sürü dert sıkıntı geride bıraktık ve yeni gelen yıla geçiyor her sene bir öncekinden daha güçlü ilerliyoruz,neden bunu tüm ruhumuzla kutlamayalım ki :)


Sizin için gerek nette gördüğüm, gerekse kendi tasarladığım kolay, her evde bulunan malzemelerle yapılabilir yılbaşı nailartları denemeye devam edeceğim.
Umarım beğenmişsinizdir. 


~Şimdilik Hoşçakalın~

*
~Hep Mutlu Kalın~

*

4 yorum:

  1. Cok guzel olmus yine :)) tamda yeni yil moduna girmisken kesinlikle denemek lazim :) buraya kar yagdi bile tirnaklarimiza da yagsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ne güzzell !! Liseyi okuduğum şehirde (Ankara da ) okulumun tepelerde olmasının en güzel yanı kara doyardım :) Busene henüz kar ınK sini bile görmedik ama ben tırnakalra yağdırdım :) çook sevindim beğenmene :) Buarada mimi okudum en kısa sürede yapacağım :*

      Sil
  2. çok çok güzel olmuşş ellerine sağlık :) bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/12/alisveriss.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...