a


28 Kasım 2013 Perşembe

Yeni Yıl İçin Kolay Uygulanabilir Nailart Önerileri -1

*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~
*



Size bugün bir göz ürünü tanıtacağım. Pretty Perfect ‘in Rejuvenating Eye Roll On’u . Yani yenileyici canlandırıcı bir göz roll on’u. Bu aralar bitirme projem  de dahil dört proje var yetiştirmem gereken ve saatlerimi bilgisayar başında  geçiriyorum. Bir süre sonra gözlerim çok yorulduğundan şöyle ferahlatsın dinlendirsin diye bir göz roll on u alayım diyordum. 






Gratis'de dolaşırken
 Garnier Hayvanlar Üzerinde Test  Yaptığı için
onu almamak adına
yanı başında duran  bunu aldım. Ama bu noktada  felaket yanılmışım. Bir İngiliz firması yazıyor paketin üzerinde. Bende o yazıyı görünce süper dedim. Çünkü son kanuna göre Avrupa da üretilen hiçbir ürün hayvanlarda test edilemiyor. Lakin ben işte burada yanılmışım. Evet İngiliz malı ama Çin üretimi ve ben bunu görmemişim . Eve gelince fark ettim ve iş işten geçmişti. Çok üzüldüm. Çünkü hayvanlar üzerinde satılan ürünleri satın almıyorum. Ve bu ürünü sırf hayvanlar üzerinde test edilmiyor zannederek aldım.  Bir ürün de Çin de üretiliyorsa hayvanlar üzerinde test edilmek zorunda ….





Bunun dışında da zaten hiç de memnun kalmadım üründen.
Sürdükten sonra yapış yapış bir his bırakıyor ve gözümü kırptıkça beni sinir ediyor. Göz kapağım habire yapışıyor ve bu birkaç dakika sürüyor. Tek işe yaradığı nokta ; yorulmuş gözlerime soğuk soğuk  roll on u gezdirince kendimi rahatlamış hissetmem. Ama bu sadece bir saniyelik bir his akabinde yapış yapış göz kapakları insanı sinir harbine maruz bırakıyor.


İçeriğinde B5 ve kafein varmış.

Kutunun arkasında yazanlar şu şekilde ;







Sağa sola,sevdicek ‘in gözüne filan da sürerek bir an önce bitirmek istiyorum. Ambalajını kullanırım ileride. Kendi yapacağım bir karışımı koyup gözlerimde kullanmayı planlıyorum. 









  Böyle minik hafif yassı bir ambalajı var. Ucu bilyeli klasik roll on. İçindeki sıvı ile jel arasında şeffaf bir madde. Bariz bir kokusu yok.


Birde efendim bu hafta başında zaten fazlasıyla hassas olan göz çevremde bir alerjik reaksiyon oluştu. Kaşındı kaşıdıkça hassaslaştı derken bende belki biraz nemlendirir rahatlatır diye bu ürünü süreyim dedim. Ahh sürmez olaydım ,süren ellerim yengeç kıskacına dönseydi de süremeseydim .Bir yanma bir yanma daha da beter tahriş etme ve acı derken kendisine küfür ettirmeyi başardı bu ürün. 


Yani bu ürünü  bir daha asla almam : Çünkü Hayvanlar Üzerinde Test Ediliyor ve Hiçbir İşe Yaramayan Yapış Yapış Bir Şey



Hakkında  söyleyeceklerim bu kadar. Kimsenin almasını tavsiye etmem. Aranızda bu ürünü kullananlar  varsa ; fikirlerinizi çok merak ediyorum yazarsanız sevinirim . Her zaman olduğu gibi olumlu olumsuz tüm yorumlarınızın, sorularınızın fikirlerinizin başımın üzerinde yeri var çekinmeden yazabilirsiniz  




~Şimdilik Hoşçakalın~
*
~Hep Mutlu Kalın~
*
*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~
*

Kış gelince içimi bir coşku kaplar.
 Kar ,soğuk ,kahve,salep ve botlar benim kışı mutlu geçirme sebeplerim .Bir de bir nokta var ki ; yılbaşı . Çook çok çok seviyorum yeni yıl ruhunu. Avm’ler sokaklar  evler süsleniyor sanki şehir bir başka güzel oluyor. Bir de hediyeleşmek var ki bayılırım. Küçük küçük bir sürü hediye alıp paylaşırım sevdiklerimle :) 


Hal durum bu olunca yılbaşı ile ilgili her detayı severim . Buna tırnaklar da dahil. Ders çalışırken ara verdikçe benim için bir oyun olan nailart çalışmalarımı sizlere minik bir rehber olsun diye yeni yıl ruhuna bürüdüm. Yıl başına kadar internette gördüğüm yada kendimce uydurduğum uygulanabilir desenleri sizlerle paylaşacağım.
var

İlk çalışmam " Otlu French "  :) diye adlandırdığım uygulama. İnternette görüp denedim. Uygulanabilir ve güzel buldum


Umarım beğenirsiniz. 



Bu uygulamayı paylaşmamın temel etkeni çok kolay yapılabilmesi ve hiç profesyonel uygulama aracı gerektirmemesi. Evet ben bu işe gönül verdim ama herkes vermek zorunda değil. Buna gönül vermemeleri de her desenden mahrum kalmaları anlamına gelmiyor. Bu seri de paylaştığım tüm modeller evdeki malzemelerle yapılabilecek desenler olacak.





Öncelikle işe normal french manikür yapmakla başlıyoruz.
French Manikürün altın kuralı ya tırnak renginde oje sürmek  (yani pembe alttonlu pudra renkleri ) ya da sıradan cila ile tırnağı boyamak. Ama asla beyaz değil çünkü yapay ve başarısız gösterir bu seçim sizi. Ben burada sadece koruyucu bir cila sürmekle yatindim .Uçlara da hızlı kurumasını istediğimden ve nasılsa üstüne bir kat koruyucu geçtiğimde parlayacağını bildiğimden Flormar'ın Mat ojelerinden 210 numaralı beyazı kullandım.




Sonra da Catherine Arley'in  313 numaralı bayrak kırmızısı rengini önce tırnağın tam ortasına sonra yanlara olmak üzere tırnağıma noktalar yapmakta kullandım. Dotting tool  dediğimiz noktalama aparatlarına hiç gerek yok  ; bir kurşun kalemin ucunu kağıda sürterek küt ve kalın hale getirerek uyguladı sırf masadan kalkmaya erindiğim için.

Başparmağımda net olarak görülüyor. Beyaz kısım boyunca hafif kıvrılarak koydum noktaları  tırnaklarım  düm düz değiller çünkü. Sizde tırnağınızın eğimine göre french çizgisine yerleştirebilirsiniz bu minik noktaları





Gelelim yeşil noktacıklara ; yeşinin kodunu veremeyeceğim zira üç ojeyi karıştırdım : Golden Rose Paris serisinden bir yeşil (numarası silinmiş ) Flormar 429  (mavi yeşil arası bir renk ) ve yine Flormar 453 (koyu askeri yeşil )




 Yüzük parmağıma da önce üç nokta halinde kırmızı koyup sonrada yeşille yaprak yaptım . Böylelikle ökse otumuz da hazırlandı.

Yüzük parmağımın yakından görünüşü 




Ho Ho Ho Noel Baba Geldi 







Amaçsızca tırnak mührü silindirini tutarken




Nailart olur da oje tutulurken poz verilmez mi ?




Fotoğraflar pek iyi çıkmadı ; malum artık havalar epey bozulmaya başladı yurdumda. Anlaşılan güneşli günlerde çektiğimiz o güzel fotoğrafları özleyeceğiz bir süre. 

Tüm deseni bir kurşun kalem yardımı ile oluşturdum. Siz de aynısını yapabilir yada dilediğinizce modifiye edebilirsiniz. Yeni yılda tırnaklarında French den vazgeçemeyenler için ökse otlu french hoş bir değişiklik olabilir.

Yorumlarınız ve sorularınızı çekinmeden yazabilirsiniz



~Şimdilik Hoşçakalın~
*
~Hep Mutlu Kalın~
*


7 yorum:

  1. cook guzel olmus :)
    son postumda da bahsettigim gibi senden ozendim bende yaptim nailart. Seninkiler kadar olmasada sonuctan memnunum :) Tesekkurler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çook teşekkür ederim :) ben bayıldım tırnaklarına en kısa zamanda bende deneyeceğim :) ayrıca ne kadar güzel parmakların var öyle

      Sil
  2. sen öyle yazınca benimde içimi bir coşku kapladı şimdi :) bu hafta sonu istanbuldayım yeni yıl etkisi avmlerde başlamıştır inşallah :) tırnakların çok güzel olmuş ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) yeniyılın coşkusu bir ayrı bende sanki noel babanın arabasında dünyayı dolaşcakmışım gibi heyecanlanıyorum her yıl :D

      Sil
  3. Gelmem mi hem de hemen geldim. Hele böyle hayvan dostu bir arkadaş bulmuşum gelmez miyim..:))
    Tanıştığıma da çok çok sevindim..
    Ben de bloğuma bekkiyorum..:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/
    Sevgilerle..:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...