a


26 Kasım 2013 Salı

10 Dünya Prensesi - Kısım 1

*
~ Herkese Kocaman Merhaba ~
*

Efendim geçenlerde internette gezerken bir haber gördüm. Dünya prensesleri ile ilgili. Derken de aklıma size  iki kısımdan oluşan bir yazı dizisi oluşturmak geldi. Size on dünya prensesinin saçlarını ve makyajlarını derlediğim bir yazı hazırladım.
Kendimce sıralamaya koyduğum prensesleri 10 dan geriye doğru fotoğrafları ile yayınlayacağım. Subjektif yorumlarım sizler için geliyor

Bakalım 10 numaramız kimmiş  


10 ) İlk misafirimiz Thailand 'da külhan beyi olarak bilinen Prenses Sirivannavari Nariratana






Thailand'lı genç prensesimiz  8 Şubat 1987 doğumlu. Ailenin tek kızı olduğundan mıdır bilmiyorum ama çook yanlış saçlar seçmişsin be güzelim.





İnatla saçlarını ortadan ayırıp arkada toplamışsın ama bence bunu son yapması gereken kişilerden birisin



Ama zamanla bunu anlamış ve gittikçe daha sana uygun saçları kullanmaya başlamışsın.EE tabi zararın neresinden dönersek kardır.


Prensesimizin makyaj olarak da pek bir dikiş tutturamadığını görüyoruz.


Dönem dönem bolca değişiklik yapmış 


Bir dönem çarpıcı koyu renk rujlar tercih eden prensesimizin 


Bence en güzel göründüğü hali bu "no-make-up" makyajı tercih ettiği hali.




9) Dokuz numarada ise yine uzaklardan uzak doğudan bir prensesimiz var. Ashi Sonam Dechan Wangchuck





5 Ağustos 1981 doğumlu çekik gözlü prensesimiz Bhutan (Butan )lı ve hukuk alanında harika bir kariyere sahip



Ama gel görelim ki saçları konusunda hukuk kadar başarılı değil


Geleneksel kültüre bağlı bir tarzı olan prensesimizi biraz bakımsız buldum açıkcası,ama neden 10 numaradaki prensesimizden daha iyi buldun da onu dokuz yaptın derseniz :bu kızcağızımızın belli ki alakası yok pek o taraklarda. Pek bilmiyor kendi halinde amaaa 10 numara öyle mi o bile bile yanlış yapıyor o yüzden de bu prensesimiz 9 numara olmayı hak etti.




8 ) Sekiz numarada sayın seyirciler İsveç’ten Çılgın Bakışlı   Prenses Madeleine var.



Şu aşağıdaki sarı ne böyle ?? Balyaj balyaj her tutam belli oluyor





Bence alttaki gibi bronz ten ve koyu kumral saçlar prensesimize en yakışan  stil. 


10 Temmuz 1982 doğumlu prensesimizin 8 numara olamsındaki en büyük etken ; yıllar içinde bir türlü tarzını oturtamamış ve daldan dala uçup durmuş olması.


Üstteki hali tam bir fiyasko


Ama evet düğününde ayarı tutturmuş


Ama benim favorim şu son üç hali








7 ) Uzun boylu güzelimizin adı Prenses Zara Anne Elizabeth Tindall,




15 Mayıs 1981 doğumlu prensesimiz Zara Philips olarak biliniyor.İngiltere Kraliçesi Elizabeth'in en büyük ikinci torunu olur kendisi


 Çok iyi bir sporcu olan prensesimiz kısa ve sarı saç kullanmayı seviyor.




Düğününde bir garip olmuş saçı. Makyajında ise genelde natural tonlar kullanıp o da çoğu prensesimiz gibi doğallıktan yana kullanmış oyunu.




Ben en çok şapkalı hallerini sevdim sanırım bu prensesimizin.



6) Son olarak da güneyden bir prensesimiz gelsin Prenses  Haya bint Al Hussein









3  Mayıs 1974) is doğumlu prenses  Seyh Mohammed bin Rashid Al Maktoum’un ortanca eşi.Onun en kıymetli prensesi olarak da biliniyor. 



Saçlarında doğal  modeller kullanan fındık yüzlü prensesimiz koyu kumral saçlar ve doğal makyajı ile gayet şık ve hoş bir bayan. Müzip bir duruşu var sanki.


Saçlarını pek göz önüne sermeyen fındık  kurdu bolca şapka kullanıyor


Kendisi eğitimini ve evlenene kadarki hayatını Avrupa'da tamamlamış. Hal durum böyleyken nasıl üçüncü eş olmayı kabul etti kısmı benim için büyük bir soru işareti 




Genel olarak hep gülümseyen prensesimizin gülümsemesinde bir sıcaklık var sanki. Aşağıdaki fotoğraflardan da görebileceğiniz üzre eşi de bir o kadar somurtuk






Duruma göre topladığı saçları da kaşık kadar yüzüne yakışıyor. Her ne kadar şapkaları biraz abartılı da ben yakıştırdım prensese.




 Evet  bu kısım böyleydi.Sıralama tamamen benim kendimce güzel bulup bulmamamla  ,tarzını beğenip beğenmememle ilgili. Belki sizce yer değişmesi gereken prenseler vardır. Fikirlerinizi çekinmeden yazabilirsiniz. Eklemek,sormak değiştirmek istediğiniz herhangi bir şeyi içinizden geldiği gibi yazabilirsiniz. Yorumlar blog yazmanın en büyük motivasyon kaynağı. 
Şimdi sıra ikinci kısımda.En kısa sürede ikinci kısmı yayınlayıp sizin için seçtiğim ilk beş'i açıklayacağım.



~Şimdilik Hoşçakalın~
*
~Hep Mutlu Kalın~
*

6 yorum:

  1. fotoğraflar çok iyi seçilmiş doğrusu :) sıralamanın hepsine katılıyorum. Özellikle 8 numarada ki son 3 fotoğraf hepsinden daha güzel bencede :) birde 6 numaradaki tarif edemediğim güzelliği fındık surat olarak tanımlaman tam uymuş :) şimdiden ilk 5i merak ettim bak :) gerçi bnm 1 numaram belli bakalım aynı fikirdemi olacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) :) sekiz numaramız pek dikiş tutturamamış ama sanırım sonunda bulmuş olması gerekeni :)

      Sil
  2. Yazina cok guldum anlatimin super :) 10. prensesin kafasi cok mu buyuk bana mi oyle geliyor ? :) Yazinin devamini merakla bekliyorum cok eglenceli olmus :) Su an icin 7. prenses benim favorim ozellikle sapkali hali :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) ben seni karnım ağrıyaa ağrıya okuyorum :) 10.prensesimizin kafası tabak gibi dersem ayıp etmiş olabilirim diye korkuyorum :)7 şapkalı halini bende çok sevdim ama aslında o kadar sevme sebebimiz birazda şapkanın yüzünü kapatması sanırım

      Sil
  3. Çok komik ve güzel bi yazı olmuş gerçekten :) ilk beşi çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) ilk fırsatta ilk beşi de yazacağım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...