a


11 Ekim 2013 Cuma

Sivilce tedavisi serüveni ve Eczanemizde.com alışverişi.


Herkese merhaba 

       Bu post ta  aslında size gelecek yazıların konularından bahsedeceğim birazda uzun bir yazıya hazır mısınız???


       Öncelikle aslında bu blog a başlama sebeplerimden biride benim gibi biraz problemli bir cilde sahipseniz yol serüvenimi sizinle paylaşmak için ,belki birbirimize destek ve yardımcı oluruz.


         Geçtiğimiz  günlerde bir  dermatoloji kliniğine gittim,ve cildiye doktoruyla beraber yeni bir tedaviye başladık.Öyle ağır bir tedavi değil o meşhur  Ruocutane filan değil.Detaylarını ilerde paylaşırım.Neyse işte yüzümde biraz soyulma olacağından ve kullanacağım cilt ilaçları direk etkili olduğundan doktorum güçlü bir güneş koruyucusu almam gerektiğini ve ağır olanların gözeneklerimi tıkayacağını söylediği için bana Hamilton Optimal spf 50 yi almamı söyledi.Belki ticari bir kaygıyla hani marka mı pazarlıyor mudur diye de düşündüm.Ama güzel güzel açıkladı yağlı yapıdakiler cildimi tıkarlarmış birde bu ürünün yoğun nemlendirme etkisi varmış.Bir de Isis Pharma Unitone 4 Yüztemizleyici jel  almamı söyledi ,bende direk eczaneye koştum ilaçlarımı aldım ve bu ek ürünlerin epeeey pahalı olduğunu görünce yine koşarak uzaklaştım eczaneden :D
 Ve internetten almaya karar vedim bu etapta hemen google amcaya sordum soruşturdum fiyattı kargoydu derken eczanemizde.com da karar kıldım,ve eczanenin 70-90 tl arası bişey dediği  


Hamilton optimal SPF 50 125ml losyonunu  52,50 TL ye,60tl olduğunu söyledikleri Isis Pharma Unitone 4 Yüztemizleyici jel  ise 54 TL ye aldım.Aldığım ürünler 89TL yi geçtiği içinde kargo bedavaya geldi.Bu arada yanda 129TL ve üzeri alışveriş yapanlara saat hediyesi olunca hemen bir cımbız ,erkek arkadaşıma iki bephantene krem bir de nivea traş kremi aldım ve 131 tl lik bir sepet oluşturdum.İnternette hep hızlı kargoladıklarını hemen ulaştırdıklarını yazıyorlardı ben pek inanmamıştım.Nitekim ilk iki gün ürünler hazırlanıyor olarak göründü ve kargoya verilmedi hemen iletişim formuna yazdım ve beni on dakika içinde aradılar.Ben tüm büyük ürünleri kontrol etmiştim stoktalardalardı  ama o küçücük cımbızı etmemişim işte onu bekliyorlarmış.Cımbızın iadesini aldıktan sonra paketimi hemen yolladılar ve ups kargo ile iki gün içinde  elime ulaştı.Yani o cımbızı eklemeseydim sepete iki gün içinde elimde olucaktı aldıklarım.Onlardan akneye meyilli ciltler için tester ürünler göndermelerini istemiştim göndermişler .




Uzun lafın kısası ben çok memnun kaldım eczanemizden.com dan ilerleyen zamanlarda bol bol alışveriş yapmayı planlıyorum.Gelen kutudan çıkanları aşağıda paylaşıyorum.Ama hiç birinin değerlendirmesini yapmayacağım çünkü önce en az 2-3 hafta kullanmalıyım öyle yorum yapabilirim.(Şuanda ikinci hafta bitti üçüncü haftanın ortasındayım az kaldı yorumlara )Bu arada internette dolaşırken bazı yerlerde haklarına güzel yazı yazılması için ek ürün gönderdikleri filan yazılmış;bu konuda hiçbir fikrim yok ben aldığım tüm ürünleri kendim ödedim.Şimdi şöyle bir bakalım aldıklarımıza ;




Soldan sağa :Bepanthol ( aslında ben bephantane olduğunu düşünerek aldım muadili sanırım ),Hamilton Optimal 50 spf ,Isıs Pharma Unitone 4 Yüz Temizleyici Jel,Alttaki beyaz kutu hediye saatim,Nivea for men Hassas ciltler için Traş Kremi,Ve testerlar



Şöyle bir yakından bakarsak testerlara ve hediyelere








İşte aldıklarım bunlar,hediyelerim bunlar.Böyle gelen kutuları sanki hediyeymiş gibi okadar heyecanla karşılıyorum ki .Kargo ile gelen siparişlerimi kendi elimle aldıklarımdan çok seviyorum .Hepsini kullandıkça yorumlayacağım,bu ürünlerden hiçsizin kullandığınız var mı?Varsa fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 

Hoşçakalııın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...