a


12 Ekim 2013 Cumartesi

Biraz Ben Biraz Blog Biraz Hayatım

Herkese Merhaba
Bugün egede bol güneşli iç ısıtan bir gün var.Buda ruh halimi etkiliyor ve beni gayet mutlu ediyor.
Ben bu gönderide ürün tanıtmayacağım ya da değerlendirmeyeceğim.Birazcık kendimden ve bloğumdan bahsedeceğim.
  • Öncelikle bu blogda "XYZ alışverişim" "XYZ nin yeni sezonu ve aldıklarım !!" Benzeri yazılar görmeyeceksiniz.Çünkü ben böyle gönderileri samimi bulmuyorum.Yalnız ve Yalnız bir indirim varsa bundan herkesin haberi olsun diye indirim olan firmaları ve ürünleri yazacağım.Onun dışında kimsenin benim aldığım "pahalı bir ürünü" görmeye ihtiyacı yok.Benimde bunları gösterip kendimce"hava"lı olmaya ihtiyacım yok.Ben de bu tür gönderiler yapan bloglardan hoşlanmıyorum.Samimiyetsiz geliyor.Bu blog birlikte deneyimlerimizi paylaştığımız kafa dağıtıcı bir blok
  • Blog dan bahsetmeye başladıysak bir noktaya daha değineyim;sadece kozmetikle ilgili yazmayı düşünmüyorum.Birbirimize yardımcı olabileceğimizi düşündüğüm her konuda yazacağım
  • Özel hayatımdan çok detay vermeyi düşünmüyorum.Hatta başka bloglarda özel hayat görmeyi de pek sevmiyorum.Ama elbetteki kendimle ilgili temel bilgileri de saklamayacağım.Kimim adım ne nerde yaşıyorum bunları bilmek herkesin hakkı :) ama "ayy sevgilim bana bunu aldı" "ayyy dün arkadaşlarımla şurda bir eğlendikkiii" gibi bilgileri bilmeye ihtiyacınız yok sanırım :)
  • Maalesef her şeyin beğenildiği bir blog da olmayacak bu.Beğenmediğim şeylerden de bahsedeceğim.Olumlu değerlendirmelerden çok bence olumsuz değerlendirmeler daha önemli
  • Kendimle ilgili bir kaç detay vereyim;Her canlı benim için çok kıymetli o yüzden hiç bir canlıyı üzmeyi kırmayı istemem .Sizlerinde başımın üzerinde yeriniz var.
  • Hayatımı birden çok minik canavarla paylaşıyorum hepsi çok kıymetli benim için;Hemen alta resimlerini paylaşıyorum.
  • İhtiyacım olmayan şeyleri almayı tüketmeyi sevmiyorum.Kendimi dünyaya ihanet ediyormuş gibi hissediyorum.Alışverişle ilgili de  ihtiyacım olduğunu düşündüğüm şeyleri listeliyorum ve indirimde olduklarında alıyorum.
  • Para her zaman bir araç benim için.Asla  yaşam amacım "şu kadar para kazanmak ,bu kadar ev almak " olmadı.O yüzden de beni mutlu eden harcamalardan kaçınmıyorum.Evime aldığım bir süs ,yakama iliştirdiğim bi keçe rozet,üzerinde kedi figürü olan hemen her şey beni mutlu ediyorsa gayet alınabilirler.Ama kalkıp da indirimde yarı fiyatına düşeceğini bildiğim bir şeyi gidip tam fiyatında almam.
    Çok tüketmek dünyada köyü ayak izi bırakmak demektir
  • Hayvanlar üzerinde deney yapan firmaların ürünlerini almamaya çalışıyorum.Blog da tanıtacağım bazı  ürünler ya daha önceden aldıklarım yada yakınlarım tarafından bana hediye edilenler.
  • Kilo vermeye çalışıyorum umarım başarılı olabilirim.Hiç sevdiğim yiyeceklere karşı hiç iradeli olamıyorum-olamıyordum diyeyim.Buaralar gayet iyi gidiyorum.Hedefim bir 10 kilocuk :)



Genel olarak ben ve blogla ilgili söyleyeceklerim bu kadar.Ahh birde yeni evlenmiş benden şimdi çook uzaklarda bir ablacığım var.Onu çoook seviyorum ve özlüyorum.Eniştemi de çoook seviyorum.Benden uzak da olsa ablamın böyle mutlu olduğunu görmek beni çok mutlu ediyor.

Ayy çok uzun bir yazı oldu umarım okurken sıkılmazsınız

Hepinizi kocaman öpüyorummm

Hoşçakalın


Hep Mutlu Kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...