a


11 Ekim 2013 Cuma

Bayram indirimi Gratis ten neler aldım

     Herkese Kocamaaan Merhaba
      Ben anneciğime evime kavuştum,gelir gelmezde sizlere bayram indirimi bitmeden almak isteyebileceğinizi düşündüğüm ürünlerden bahsetmek istiyorum 
Bakalım ben Bayram indiriminden neler almışım?

       Öncelikle Watsons ın o iddialı videosundan sonra  ben çok etkili bir indirim bekliyordum,Gratis in indirimini hiç okumamıştım o yüzden herhalde bu bayram pek indirim yapmayacaklar diye düşünüyordum.Ama çooook yanılmışım.Hem bayram indiriminden yararlanayım ve hem de D&R dan aldığım bir ürünü değiştireyim diyerek sabah erkenden Gaziantep Forum Avm ye geldim.Gratisin kapıya daha yakın olmasından kaynaklanarak ilk Gratis e girdim.İyikide öyle yapmışım.

      Efendim ForumGaziantep e yeni açıldı ,o yüzden Gratis de %10-20 indirim vardı bir çok üründe:bende mağazaya girdiğimde ilk olarak The Balm a yöneldim lakin bir de gördüm ki az indirimli ürünler.Hemen elimi geri çektim raflardan,çünkü beklediğim indirim gelmemişti.Derkeeen birde ne duydum maalesef mağazanın etiket makinesi bozukmuş tüm The Balm ürünlerinde %50 indirim varmış.Hemen almak istediğim şeylere elim gitti ama maalesef allıklar dışında hiç bir ürünün Tester ı yoktu
.    O yüzden bende Aldığım birkaç temizlik malzemesini ödemeye kasaya gittim ve kasadaki mağaza sorumlusu bayana tam durumu söylemişken "neler almak istiyorsunuz ben size ürün açayım tester yollanmadı ama sizi diğer şubemize kadar yormayayım" dedi ve gerçekten herşeyden birer tane açtı denetti ve bende aldım.Okadar memnun kaldım ki.Yani böyle pozitif yardımcı çalışanlar olunca insan gerçekten daha hevesli oluyor ve daha çok şey alıyor.Ben hiç palet almayı planlamazken Balm jovi yi alıverdim mesela :) Eğer      Gaziantep de iseniz yada yolunuz düşerse forum da ki Gratis de sorumlu olan bayan gerçekten yardımcı oluyor .Ben bundan sonra alışverişlerimi oradan yapacağıma karar verdim.


     Bakalım neler almışım Gratis ten .Daha düzenli olması için ürünleri gruplayarak yayınlıyorum.Sizde listenizi yapın ve bence kaçırmayın bu fırsatı.Özellikte The Balm şuanda o kadar uygun fiyata indi ki,yani markasız yada korsan ürün fiyatına .




  1)Cettua Oil Control Tissue /Cettua Yağ Emici Mendiller :içinde 50 tane mendil bulunuyor bu incecik paketlerin.Ben ozellikle hiç makyaj ürünü kullanmadığım  günlerde parlama engellemek için kullanıyorum .Küçük ama işlevsel sihirbazlar bunlar .Gün içinde yüzünüzde parlama oluyorsa kesinlikle tavsiye ederim.Kozmetikle gözeneklerimizi tıkamaktansa ( ikinci üçüncü kat pudra sürmektense) bu minik kağıtlarla parlamayı yok edebiliyoruz.Tanesi 2,25 tl idi indirimde 
   2)Cettua Siyah Nokta Temizleme Bantları Benim gözenek problemim yok am abunu erkek arkadaşım için aldık.Hatta aynı gün denedik çok memnun kaldık.Her pakerin içinde 6 bant bulunuyor.T bolgesi bantlarından da aldık çok da memnun kaldık.Tavsiye ederim.İndirimde 2,5-3 TL civarı idi 





  3)Mini mini şirin mi şirin ruj paletcikleri Bu şirin şeyleri kasanın hemen yanında buldum okadar tatlılar ki alıverdim hemen 






  4)Golden Rose City Style Mascara İki tane aldım.Gayet başarılı rımeller ve şuan çok çok uyguna alabilirsiniz.Bence kaçırmayın 
  5)Body Splash Vücut Spreyi Bunun kokusuna bayılıyorum.Sık sık vucut spreyi kullanıp bitiriyorum.Elimdekilerde bitti bitiyor hemen bunu aldım.Daha önce 3-4 kutu bitirdim.Çiçekli hafif bir kokusu var.





Vee geldik The Balm dan aldıklarıma
   6) Stainiac : Hem ruj hem allık hem de far olarak bile kullanılabilecek bir ürün.Ben bayıldım hepsinin  değerlendirilmesini yapacağım tektek.
  7)BalmJovi palet : içinde far,ruz,allık,kontur rengibile bulunan muhteşem palet.
  8)BalmShelter Renkli nemlendirici :İncecik bir renkli nemlendirici,sivilce tedavim bitsin kapatıcı ürün kullanmayacağım,zaten tedavi süresince de kullanmıyorum.Bu çok hafif bir ürün bir de spf 15 faktörü var
  9)The Balm Girls :Mia Moore Ruj.Mat bitişli çok hoş bir ruj
  10)Fratboy : Balm ın meşhur allıklarında fratboy 
  11)Balm jovinin onunde Balm ın meshur Eyeliner ı

işte benim Gratis ten aldıklarım bunlar.

 Ben çok renkli kozmetik tüketen biri değilim.Hatta kapatıcı filan neredeyse hiç kullanmıyorum.Rımel+ruj ve eyeliner en favori ürünlerim :) Umarım bu balm shelter ları kullanırım.Yada tam tersi hiç kullanmama gerek kalmaz :) Siz neler aldınız ? Neleri kaçırdınız ?Aslında ben balm ın küçük metal kutulardaki dudak nemlendiricilerinden almayı çok istiyordum,onlar yoktu maalesef mağazada.

Şimdilik bu kadar yazacaklarım.
Umarım istediğiniz herşeyi elde edebilirsiniz
Hoşçakalııınnn
Hep mutlu kalınn




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...