a


19 Ekim 2013 Cumartesi

ahh ahhh başıma gelenler

Herkese Kocaman Merhabaaa
İki gündür yazı giremiyorum maalesef.Neler oldu neler.
Öncelikle pek sevdiğim ,bilgisayarım canım benim canım benim bozuldu.Bozuldu derken evde çılgınca biririni kovalayan iki yaramazın şarj adaptörüne dolaşması sonucu halıyla yakın temasa geçti.
Ahh Ahh biz mühendis kısmının canını alın bilgisayarını almayın diye boşuna dememişler.
Duygusal bir bağ oluşuyor resmen aramızda.
Bir bilgisayarım daha var; ben ona ufaklık diyorum taşıması kolay olsun seyahatler de vesaire diye netbookum varJ
Üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun diyerek aldığım minik şirin bir şey.Ama onu bu tatilde yanıma getirmedim.
Bu koskocamaaaaaan ekranlı bilgisayarımı  pek sevmekteydim.Ama maalesef ekranı arızalandı.




Bende bunun üzerine evden evlenmek suretiyle Hollandaya taşınan hatta şöyle de bir blog yazmaya başlaya n ,burdan onun bloguna da göz atabilirsiniz, ablamin masa üstü bilgisayarını  kurup kullanayim dedim.





Veee ta ta ta taaaa  maalesef o da arizalanmiş .Neyse efendim onunda  kasasını açıp çalışır hale getirdikten sonra uff bu kadar dosyayı taşımakla kim uğraşacak diyerek; en son çözümü ablamın monitörüne kendi bilgisayarımı bağlayarak buldum.Evet epey yorulduğum doğrudur J

Bunları yaparken de yazı hazırlayamadım maalesef.Bugün de bir yemeğe davetliyiz şimdi onun için hazırlanacağım artık akşam döndüğümde yeni bir şeyler yazabilirim umarım.
Ama yemek masasına kurduğum bu bilgisayar+monitör sistemi çok sıkıcı.Normalde L koltuğa uzunlamasına oturup kucağımda , bilgisayarım tv açık kahve içerek yazmayı pek sevmiştim bu tatilde.
Neyse artık okula göndüğümde sevdiceğim götürüp yaptıracak bilgisayarımı.

İşte benden son haberler böyle,Bugünde hazırlanırken tedavimden dolayi cilt ürünleir kullanamıyorum ama bir iki parça süreceğim yüzüme gözüme.Maskara eyeliner ruj üçlüsü  belki birde çoook hafif bir allık bugün için planım
şimdilik Hoşçakalın
Hep Mutlu Kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...